Gästebuch

Hallo Fahrschüler und Ex-Fahrschüler!

Es wäre toll, wenn ich all die netten Aussagen die ich von euch zu hören bekommen habe, hier im Gästebuch wieder lesen könnte.

Also los! Freue mich schon tierisch auf eure Berichte.

En Gruess
Sandra

Einen neuen Eintrag für das Gästebuch schreiben

 
 
 
 
 
 
 
 
Bitte alle benötigten Felder ausfüllen. Danke.
75 Einträge.
Albiona Albiona aus Dietlikon schrieb am 2. März 2020 um 17:40:
Liebi sandra☺️

Ich danke dir vo herze für dini gedult, ich chan nume sege dasi mega froh bin das ich dich als fahrlehrerin ka han☺️ Du bisch sone positivi frau das ish unglaublich du hielfsh wo du nur chash. Ich chas immer nanig glaube das ich hüt bestande han und das bim 1. mal ☺️Blieb so wiet bish und danke nomal für alles.

Ich wird dich jederzit witer empfäle!

Ich wünsch dir alles gueti. Liebi grüess Albiona😃
Deborah B. Deborah B. aus Schlieren schrieb am 17. Januar 2020 um 19:12:
Liebe Sandra

Ich danke dir tausend Mal für die lehrreichen und auf mich abgestimmten Fahrstunden. Ich bin überglücklich, dass ich die Fahrprüfung beim 1. Mal bestanden habe. Du hast mir ein sicheres und umweltfreundliches Fahren beigebracht.

Danke für deine Unterstützung und deine Geduld (Das Zeugs mit den Füssen..😅)

Ich wünsche dir alles Gute!! 🙂

Grüessli
Deborah
Flavia Barros Flavia Barros aus Glattbrugg schrieb am 9. Januar 2020 um 22:47:
Liebi Sandra...

Dir chani nume es risiigs dankeschön sege!
Danke für die Geduld wo mit mir kah hesch, ich weiss bin ned immer eifach gsi!
Danke dass nie ufgeh hesch und immer mitmene lächle id stunde cho bish und dis beste geh hesch!
Ich def mich sehr glücklich shätze dich als Fahrlehrerin chöne ha und heeeii... zäme hemers gshafft, dass ich d'Fahrprüefig bestande han!
Danke dir vo Herze! 🥰
Tony Reyhanloo Tony Reyhanloo aus Zürich schrieb am 31. Oktober 2019 um 14:44:
Sandra!
Wir haben es geschafft - noch immer kann ich es nicht glauben. Ab der ersten Fahrstunde haben wir vertieft darauf aufgebaut, wie ich beim Autofahren ein Selbstbewusstsein aufbauen kann und wie ich mit meinem persönlichen (!) Fahrstil die Strassen meistern kann. Und dies sogar in Züri 🙂 Du hast mir sehr vieles beigebracht (auch übers Fahren hinaus...) und dies immer mit sehr viel Geduld, Umsicht und Positivität. Dafür bin ich Dir sehr dankbar. Bleib so wie Du bist & viel Erfolg für alles Weitere!
Herzliche Grüsse, Tony
Debora C. Debora C. aus Dübendorf schrieb am 11. September 2019 um 12:56:
Liebe Sandra

Ich kann es immer noch kaum glauben, dass ich die Fahrprüfung bestanden habe. Wenn ich daran denke, mit wie viel Angst ich angefangen habe... Du hast mich unglaublich dabei unterstützt, meine Panik loszuwerden. Dafür danke ich dir von Herzen!

Liebe Grüsse und alles Gute,
Debora
Antonio Nero Antonio Nero schrieb am 24. Mai 2018 um 12:36:
Hallo Sandra,

Ich wet mich nomal bedanke, dass du mir das bibracht häsh und ich somit immer schneller zum Ziel cho bin. Für mich bish e mega gueti Fahrlehrerin gsie und häsch mir immer guet gholfe. Jetzt isch es sowit das ich entlich allei def fahre. Danke viel viel mal.

Mit früdliche Grüess

Nero
Gion Treichler Gion Treichler aus Zürich schrieb am 28. März 2018 um 21:32:
Liebi Sandra

Ich möcht mich namal bi Dir ganz härzlich bedanke, ich denk ä besseri Fahrschuel chamer nöd ha. Du chasch eim Sache sehr guet erchläre und vermittlisch eim alles mit ere Liechtigcheit.

Ich würd dich jederziit witer empfehle!

Ich wünsch eus allne ä gueti Fahrt

Gion
Pascale Bouvard Pascale Bouvard schrieb am 19. Januar 2018 um 20:47:
Hallo Sandra,

Danke viel mal, dass du mir mit viel Herz, Geduld und Disziplin mir s Auto fahre bibtacht hesch! Ich han viel Freud gha bi dir id Fahrstund zgah. Du bisch e super Lehrerin, hesch mer alles sehr guet chene erkläre, hesch au tipps geh fürs zukünftige Fahre und bisch immer glücklich druf gsi.
Ich wür dich sofort wiiterempfehle!

Liebi Grüess
Pascale
Shangba Garputsang Shangba Garputsang schrieb am 17. November 2017 um 6:31:
Liebe Sandra

Sicherlich darf ich mich glücklich schätzen,dass ich dein Fahrschüler sein durfte.
Während meiner Fahrstunden lernte ich eine sehr nette,gute sowie ehrliche Fahrlehrerin kennen.
Als Fahrlehrerin würde ich sie jederzeit ,jedem sehr empfehlen.
Ich möchte mich bei dir herzlichst bedanken für Alles.

Liebe Grüße
Shangba
Raphael Glöckler Raphael Glöckler schrieb am 12. September 2017 um 14:33:
Hallo Sandra

Ich han mich welle bedanke, dass du mir biibracht hesch Auto zfahre. Dank dir deffi jetzt sit zwei Wuche Auto fahre ohni das eh zweiti Person nebe mir hockt.. sProblem daa draa isch nur das ich jetzt sit fast zwei wuche d Autoprüefig han, aber nonie han chöne go fahre, will genau mini Eltere mitem Auto id Ferie sind.. hahaha was für eh Ironie..
Wünsch dir no eh gueti Ziit und vill Spass mit de zuekünftige Fahrschüeler.

Liebi Grüess
Raphi
Anja Schmidlin Anja Schmidlin schrieb am 9. August 2017 um 16:21:
Liebe Sandra
Seit einigen Wochen kann oder darf ich nun Auto fahren. Ich fühle mich sehr siche rund wohl auf den Strassen. Durch deine gute Ausbildung komme ich nun mit fast allen Gefahren auf den Strassen zurecht. Ich möchte mich bei dir herzlich bedanken für die lehrreichen, spannenden und geduldigen Fahrstunden. Ich wünsche dir alles Gute.
Liebe Grüsse Anja
Kuncho Lodetsang Kuncho Lodetsang schrieb am 16. Juli 2017 um 0:09:
Liebe Sandra,

Ich möchte sagen das ich die Prüfung nur dank dir bestanden habe. Ich hatte viele Fahrlehrer vor Dir gehabt und keiner konnte mich so gut auf die Prüfung vorbereiten wie Du. Danke für die Ausdauer, Geduld und die Ehrlichkeit, welche mich immer wieder motiviert haben weiter zu machen. Du bist eine sehr gute Fahrlehrerin und weisst wie man den Menschen etwas beibringt. Dank Dir fühle ich mich sicher auf der Strasse. Nicht weil mir der Prüfer gesagt hat das ich die Prüfung bestanden habe, sondern weil Du mich auf den Strassenverkehr da draussen sehr gut vorbereitet hast.

Vielen Dank

Kuncho
Mirjana Jankovic Mirjana Jankovic schrieb am 6. März 2017 um 15:39:
Liebi Sandra

Ich danke dir vom ganze Herze das mir alles bibracht hesch ih dere Zit bis ich mini Autoprüefig bestande han. Du bisch immer motiviert, fründlich, lustig und lieb gsi und es het mir sehr spass gmacht bi dir chöne lerne Autofahre z'fahre. Du hesch au immer verständnis zeigt bi de Termin falls ich mal wege Prüefige und Schuel ned han chöne, dass Termin au für mich so stimmet und das ich kein stress han. Mis Ziel isch es gsi vor Praktikumsbeginn no Autoprüefig bestah und durch dini lehrrichi und sehr gueti Fahrstund han ich das au chöne erreiche! 🙂
Bin dir so dankbar und hoffe das anderi Lüt die eh Fahrlererin suechet sich für dich entscheidet will du eifach die best Fahrlehrerin bisch!

Wünsch dir eh sehr gueti Zit und bedank mich nomal für alles.

Ganz liebe Gruess vo de Mirjana 🙂
Peter Singer Peter Singer aus Zürich Wiedikon schrieb am 1. Dezember 2016 um 13:47:
Liebe Frau Heinz

Mit viel Geduld haben Sie mir die vernachlässigten Seitenblicke und Schulterblicke rechtzeitig auf meine Testfahrt mit ärztlicher Begleitung vermitteln können. Der Führerausweis konnte ich so erfolgreich am 30.11.2016 wieder in Empfang nehmen. Nochmals herzlichen Dank.
Peter Singer
Flutra Reci Flutra Reci schrieb am 11. November 2016 um 17:51:
Liebe Sandra

Ich möchte mich an dieser Stelle ganz herzlich bei Dir bedanken!
Ich habe dank Dir endlich meinen Führerausweis. Du hast mir in kurzer Zeit viel beigebracht.
Du bist eine super Fahrlehrerin, die darauf bedacht ist, zu vermitteln worauf es im Strassenverkehr ankommt.
Jetzt fühle ich mich auch alleine im Auto sicher auf der Strasse!
Ich werde dich auf jeden Fall weiter empfehlen und ich bin froh, dass du dieses Gästebuch hast, denn durch das habe ich mich für Fahrstunden bei Dir entschieden.
Ich wünsche Dir für deinen Zukunft nur das beste und hoffe du begleitest noch ganz viele Fahrschüler durch die Prüfung!

Liebe Grüsse
Flutra
Patrizia Cristiano Patrizia Cristiano aus Zürich schrieb am 12. Juli 2016 um 21:28:
Liebi Sandra

I han mi bi dir nomol ganz härzlich für alles wele bedanke!
Du häsch nie d Geduld mit mir verlore, au wenns nid immer eifach cha häsch mit mir und i es paar mol alles han wele anerüere, häsch du immer an mi glaubt. Am schluss han is glich no gschafft nüm im Quadrat abzbüge 😉 und d prüefig zbesto!
Es isch es super ziit gsi mit dir als Fahrlehrerin. Es isch immer lustig gsi und i han sehr viel könne mitneh.
I wünsch dir nu s beschti uf dim witere Weg. Blieb so wie du bisch 🙂

Glg Patrizia
Marsia Marcella Marsia Marcella aus Zürich Altstetten schrieb am 21. Juni 2016 um 16:21:
Mine allerbesti Fahrlehrerin möcht ich hüt und für die gemeinsami Zit herzlich danke, will dank ihre hani meh selbstvertraue ufbaut und d hoffnig nie ufgeh.
Ich chan sie jedem nume witter empfehle, sie isch mega geduldig, erklärt alles und isch sone cooli/liebi Frau.
Ich bin so froh hani dörfe bi ihre auto fahre lerne und überhaubt sone liebi Frau dörfe kennelerne.
Danke, danke und nomal danke.
Wird dich vermisse... enjoy lg
Julie Panettieri Julie Panettieri schrieb am 19. Mai 2016 um 19:30:
Liebi Sandra

Ich möcht mich nomal ganz herlich bedanke bi dir für die tolli Ziit und die tolle und sehr lehrriche Fahrstunde!! Au wenns nöd immer eifach gsii isch und weg mim "chlline" London Unterbruch halt chli länger gange isch, bin ich meh als froh, dass alles zum Schluss klappt het! Du bisch immer ufgstellt und motivierend gsi und ich han wüki e super Ziit gha und fühl mich wüki sicher uf de Strass!
Ich wünsch dir nur s Beste für d Zuekunft und sunnigi Grüess!

alles Liebi Julie 🙂
Lirie Jakupi Lirie Jakupi aus Zürich schrieb am 15. Mai 2016 um 21:55:
Hoi Sandra

Au ich möcht mich bi dir ganz herzlich bedanke für die lehrichi Ziit wo ich bi dir kha han. Ich bin uh froh dasi mini Fahrstunde bi dir ha döffe neh, will du echt e super und ufgstellti Fahrlehrerin bisch. Du hesch eim immer soviel muet gmacht und hesch d hoffnig nie verlore.. Au bi mine geliebte Bergstrasse
Franziska J. Franziska J. schrieb am 9. Mai 2016 um 14:13:
Liebi Sandra

Danke vielmal für all di tolle Stunde woni bi dir gha ha. Und es ganz grosses Danke für di super Vorbereitig ufd Prüefig! Mir händs immer sehr guet gha mitenand und d Fahrstunde händ sehr viel Spass gmacht. Danke für dini unendlichi Geduld mit mir - häts glaub öfters mal brucht... Wo ich agfange ha mit Autofahre hett ich nie erwartet dass ich mal Freud dra wird ha. Aber dank dir chan ich etz fahre und ich mach's nöd mal so ungern... 😉

Ich wünsch dir alles Gueti. Wird eusi unterhaltsame Gspräch vermisse...

Ganz liebi Grüess
Franziska
Burcu Özkenar Burcu Özkenar aus Zürich schrieb am 25. April 2016 um 15:05:
Liebe Frau Heinz
Ich habe heute meine Prüfung Bestanden dank Ihnen <3
Die Stunden mit Ihnen sind so schnell gegangen ich vermisse es schon jetzt
Sie sind die Beste Fahrlehrerin den ich gesehen habe.
Sie sind sehr lieb und lustig. sie hatten so viel geduld für mich ich danke Ihnen sehr herzlich. Ich werde sie auf jedenfall weiter empfehlen
Jakob Manz Jakob Manz schrieb am 19. Dezember 2015 um 15:48:
Liebi Sandra

Viele Dank für die gueti und forderndi Fahrusbildig, wo ich bi dir ha dörfe gniesse. D Fahrstunde bi dir sin immer churzwilig gsi und oftmols wie im Flug vrgange. Dank dinere sehr offene, fründliche Art hän die Stunde vil Spass gmacht und du hesch mich mit guetem Coaching, Lob und au preziser Kritik Schritt für Schritt zur Fahrprüefig gleitet. Die hani jetzt am 9. Dezember 2015 bestande und ich fühl mich dank dir au fit fürd Stross ohni s blaue L hindedruffe.

Liebi Grüess und alles Gueti
Jakob
Corinne Z. Corinne Z. schrieb am 20. November 2015 um 10:50:
Liebi Sandra

Ich wott Dir eifach nomal vo ganzem Herze danke säge für all Dini Müeh und Geduld.
D Fahrstunde bi Dir sind immer wie im Flug vergange und ich han so vill glernt, wo mer au nöd nur für d Prüefig brucht het, sondern ehner für s Fahre nachher im Alltag. Ich han mich dank Dinere super Vorbereitig recht sicher gfühlt ade Prüefig und bin au nüme überforderet mit eusem (Stadt)Verkehr =)
Du bisch eifach e herzensgueti und ufgstellti Person. Bhalt dini Freud a dim Bruef au unbedingt bii!

Danke für alles!

Ganz liebi Grüessli
Corinne
Shanthusah Nadarajah Shanthusah Nadarajah aus Baden schrieb am 16. November 2015 um 9:31:
Hoi mis Engeli

Es fehlet mir Wörter dir z'schriebe...bin sprachlos vo dem positive Erreignis.
Mit hin und her siitem johr 2002 bin i dra gsi um d'Fahrprüfig zu bestoh... Mit brüelendi Auge bin i zu dir cho um ändlich mis Glück zfinde...du häsch mir viel bi brocht und häsch mir so viel Verständnis zeiget. Du häsch mir nöd nur bibracht führe zluege, sondern au was hinder de Rugge passiert..bin scho zum 3te und zum letscht mal duur die Fahrprüefig gange und jez hani sie ändli chönne packe.
Am 06.11.2015 han ich mis Ziel ändlich erreicht.
Bin dir sehr dankbar dich als mis engeli zha:)

Di wirdi nie im Läbe vergässe...lg Shanthu
Aditi S. Aditi S. schrieb am 12. November 2015 um 21:00:
Liebe Sandra, ich bin sehr froh das ich mit dir meine Fahrunterrichten gemacht habe. Super das du mir tolle Inputs und Tips gegeben hast den Prüfung zu bestanden!

Ich bedanke mich ganz herzlich das du so Sympathisch und freundlich warst!

Liebe Grüße

Aditi
Larissa K. Larissa K. schrieb am 3. Oktober 2015 um 18:56:
Liebi Sandra

Danke vielmal, dass du mir autofahre bibracht hesch! Ich han ehrlich gseit ned denkt dasich das schaffsch, aber du bisch immer sehr geduldig gsi und hesch mir sehr viel mit uf de Weg ghe.

Danke vielmal für alles!! 🙂

Liebs Grüessli
Larissa
Tanja Eymany Tanja Eymany schrieb am 28. August 2015 um 21:35:
Liebi sandra

Es sind nöd immer eifachi fahrstunde gsi mit mir, trotzdem hesch du de glaube a mich nie verlore und mich immer wieder ufs neue motiviert. Ich bin froh, dass ich mit DIR ha dörfe autofahre lerne und bewundere dis herzbluet, wo du i din bruef stecksch. Du bisch e unglaublich ufgstellti person, mit viel witz und ere endlose geduld. DANKE, dass du mir s sichere autofahre bibracht hesch und mir au suscht mit eusne gspröch sehr viel mit uf de weg geh hesch.

Blieb wied bisch und alles gueti für dich!

Hoffentlich wiedermal bis bald 🙂
Tanja
Thomas Stäubli Thomas Stäubli schrieb am 20. August 2015 um 13:33:
Liebi Sandra

Han mich nomal ganz herzlich für die top Usbildig welle bedanke 🙂 du bisch eh super Fahrlehrerin.

Wünsch der für dini Zuekunft nurs Beste.

Liebi Grüess
Thomy
Homeira P. Homeira P. schrieb am 4. Mai 2015 um 22:03:
Liebe Sandra,
Wollte mich nochmals ganz herzlich bei Dir für Alles bedanken! ✼
Du warst immer geduldig mit mir und hast mir sehr wertvolle Tipps für die Zukunft gegeben! Es war eine tolle & Lehrreiche Zeit! Ich muss mir keine Sorgen machen ob Regen, Schnee, Bergstrasse usw! ☂ ❄ ☀
Bist eine Power-Frau mit viel Herzblut! Wüsche Dir Alles Gute! ☺
Ganz Liebe Grüsse,
H.P.
Bettina Moser Bettina Moser schrieb am 11. April 2015 um 11:00:
Liebi Sandra
Merci für dini wertvolli Unterstützig bim Autofahre lerne. Es isch schön, wemmer sich nacher uf de Strasse sicher fühlt und au Spass het am Autofahre! 🙂 Isch e sehr lehrrichi und amüsanti Ziit gsi bi dir ide Fahrstunde.. Was mer au alles gsed, wemmer mal luege wür 😛
Danke für alles und holz alange für e unfallfreii fahrt! Grüessli Bettina